Tuesday, February 17, 2009

fud heaven cik wan

Habis waktu kerja aku berjalan dengan gembiranya ke rumah cik wan hehe rumah twin kesayangan saya la... kakak n adik sambut kt pintu dengan muka ceria tk ingat.. wooo best gila.. cair rasa rindu kt both twin ni... layan kakak n adik main.. mmg kene terkam serbu tk ingat.. adik pun skrang dh pandai manja dah.. dah boleh geng.. hihihih

Cah hidangkan aku spageti lazat giloss.. eii mak budak ni kan kalau sebut nk dtg memacam dia jamu.. mmg tk payah le aku sibuk2 nk balik masak untuk dinner.. sambil makan sambil suap twin sekali hihihi share makan reramai... mmg byk dorang telan.. nganga mcm anak itik hahaha suka tul aku melayan... pastu sambung borak2 kt depan tv.. hihihi borak ngan semua2 skali jawabnya laaa masing2 nk kuar isu hik.. windu betul kiranya aku pada mereka ini...

Jam 7 petang aku gerak balik .. sunyi dooo rumah ai... mula rasa nk mandi tp tk jadi le.. basuh muka.. kemas dapur.. kemas rumah sikit2.. then layan desperate housewife kt lappy.. Cah datang kejap nk pinjam buku... siap bawa sambal telur.. ya rabiii cahh ko mmg the best!! mandangkan tgh kenyang so sambal tu masuk peti ais... buat dinner mlm ni.. n now tgh ngunyah kek apo ni cah?? dap plak hehehe sambil cicah kopi... so lunch harini selamat...

Today anak2 itik saya nk berjln ke selatan ngan abah dan ibu mereke... hihihi takpela.. i layan diri tgk muvie ajelah lagi.. oh harini saya baru dpt tau airasia akan fly ke Taipei.. yehaaa sesapa nk dtg lawat ai.. sila silaaaaaaaaaaa!!

2 comments:

cikwan said...

beb,btol eik airasia nk fly sini, tambang tongkang bape? tanya tanya tanyaa....

lom g south lagi...lps lunch baru gerak..

Ayu Katerina said...

baru dpt sorat dari MOT.. nnt ada harga aku ckp le.. march katanya on.. nnt later2 we talk la non hehhee