Tuesday, February 10, 2009

back hehe

sorry la kengkawan sejak balik busy ngalah org perak berperang hehe

percutian di msia aku tanak ulas panjang.. biasa aje.. gembira hanya bila di samping kakak.. emak dan anak2 buah yg dh besar panjang... dilayan dan melayan.. terasa kasih sayang semua.. sempat juga aku curi masa ke seremban dan melaka.. melawat mak dan abah... both tk berapa sihat.. mak masakkan fev food aku.. daging salai masak lemak... lawat rumah baru yg linda sediakan kt kebun and tidur semalam di melaka.. di rumah linda.. di sana aku habiskan masa layan tennis sorang2 hehehe

weekend aku habiskan masa dgn zara.. sempat kami shopping kt klcc.. scrub badan.. repair rambut.. makan2.. hehee best betul..

sempat juga aku ke wisma jumpa bos dan kawan2 lama.. lunch dgn dorang kt cyberjaya.. lepak kt americas division.. jumpa farah... satu2nya group aku yg belum keluar.. semoga suaminya segera sembuh dari dugaan yg tuhan berikan seketika..

tidak lupa.. aku habiskan beberapa ketika menziarah kubur di putrajaya.. menghadiahkan sesuatu.. dan mengucap salam buat allahyarham... semoga bersemadi dengan aman di sana..