Saturday, January 10, 2009

sejuk oih

lagi 2 hari aku rasa mau baling heater kt umah ni... mcm cilakak aje tanak panas.. ok tu ok.. cuma mcm tk berapa nk bagus aje performancenya.. aduhhhh nk beli baru pun malas.. nk minta owner pun malas... musim malasss melanda.. hehehe

tadi kuor ngan cah .. berjln sungguh... tp aku sikit tidak sihat.. kong kang kong kang batuk.. mcm haper jeklaa.... tp i like to merambu with cah... sungguh happy dan tk serabut kepala... pas kami membeli belah.. singgah dante menjamu selera kejap.... ok la layan spageti... kenyang terus smpi ke mlm ni jawabnya...

rasa mcm bangla dok mesin rumput masa kt kl dulu bila memakai sarung tangan nampak jari ni hahahhaha beli kejap tadi.. sedap seh pakai tido hhihihi .. aku rasa mcm nk tido dlm ayor panas.. lagi best agaknya hehehe

4 comments:

cikwan said...

rambu ramba x kire sejuk...hahhah..

Ayu RMS said...

lopakan hahahha dina mesti jeles!

Adrina Adi said...

huh jeles? tak koser nyah. kate, ko tak mo paste ke gambo sarung tangan tu. hihi.. nak tergelak ko tulis cam mat bangla mesin rumput. haha!

Ayu RMS said...

tgk aje la bangla mesin rumput tu.. ha camtu le ropa hehe