Monday, January 12, 2009

sangap!

zaman kemerosotan hidup kembali hehehe sangap yg membunuh gilak! habis keje tak tahu apa benda lee nk dibuat kt rumah... tadi lps habis kije gue n faten gi rayau jap.. dia beli itu tripod n i beli belanga kt ikea hehhe kaedahnya la hai... saje nk usha heater tp nga ada...makanya dari heater jd belanga.. apa2 ajela cik kate.. hehehe

sampai umah sangap... ooo cah hantau roti sosej dia wat sendiri.. gila sedap... gila lazat dan gila la ada kawan gini.. eh kt msia sapa selalu bg aku makan mcm cah ni ek? nga ada tauuu hahha kt sini i ada kawan yg anto2 makan gitu hahaha very the vassss ko pindah sah aku raung cah huhuhu tp kt msia aku ramai kawan yg sker ngap masakan aku hahaha itu geng2 muntal si dira .. si zara tk muntal dan si ina muntal... hehehe ila muntal dia tk ngap sbb dia jauh.. tp bab pau dia pandai hahaha mcm jadi je baby ko nk dpt kasut mahai ni huhuhu

ermmmm orgnye tade... pakai ajelah bajunya... aku sunyi lee..

7 comments:

Adrina Adi said...

wah cah. balik malaysia nnt, turun lagi la berat cik kate kita. uwaa.. aku tak sanggup dgr dah berat dia dok turun2 tau!! kes dengki nie.

ahaks!

Ayu RMS said...

hahahha tadi timbang 55 kg.. lagi seminggu 50 kg.. cah pun tk sanggup tgk perut aku dah hahahah tu yg dia dengki dok sumbat aku tu hahahaha i lap u cahhh ampunnnn

Adrina Adi said...

ooo ada agenda tersembunyi rupanya cah!




psst cah, i sokong u! hihi

cikwan said...

patutla tesedak masa aku tido..ada yg dok nyebut2..ahaks.alaa kate, bkn sedap benau pon blhla buat lepas ngidam..hikhihkk..

p/s:- aku tau itu baju sapo..hahahhh

Ayu RMS said...

hehehe padan muke ko kene umpat time tido...

ruined sue said...

hahaha...mana penah pau apa2 pun sbelum nih.. pembawakan budak nih... hahahaha.....

Ayu RMS said...

budak juga salahhhhhh hehe tkpe aku maafkan..