Wednesday, January 7, 2009

puasa

harini saya berkira2 mahu masak ayam masak kicap pada santapan berbuka nanti... menum bersama jus apple ke... then beradu... aha best betul hehehhe

smlm saya dinner bubur nasi ayam di rumah cah bersama pap2.. best n sedap amat! harini batuk2 aje since tk dpt nk makan ubat batuk di siang hari.. tk apa.. balik nnt mlm boleh makan ubat batuk... yg best.. both pap2 dah pandai dera anty ayu ni huhuhu di pijak2nya perut aku depa dua tuh hahahahah jd rebutan laksss.. ayuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu style adik hik!

insyaAllah di bulan yg penuh kerahmatan ini... aku mau berhijrah dari berperasaan yang bukan2 tentang takdir tuhan.... semoga rezekiku sentiasa dirahmati dan berlimpah ruah dariNya.. dan dari rezeki itu.. dpt sikit ku bantu siapa sahaja yg susah.... semoga aku sentiasa dilindungiNya dan diberi sahabat yang baik2 sahaja.... juga ku mohon semua sahabat2ku diberi rahmat dan kebahagiaan hidup dari tuhan yang satu... dan semoga... saudara Islamku di Palestin tabah dgn dugaan yang menimpa... Allahuakbar!!

*cah nk main lagi ngan pap2 laaaaaaaaaaaa

4 comments:

+ INA + said...

oit.. pekabar
lamanya tk komen kt blog ko
sindrom kemalasan melanda
annyway selamat tahun baru beb
semoga lebih ceria dan apa yg dihajati termakbul .. aminnnnnnn

Adrina Adi said...

ameen. all the best to you. i know that u are one lucky person.

cikwan said...

aminnn.., semoga semuanya dimakbul Allah yang Esa.

pap2 aku suka kaco ko kan..ahakss..nntla kita main pop2 bubble kt bawah umah..hahahah..

Anonymous said...

sedapnye ayam masak kicap ekh.... biler la aku leh rase masakan ko nih???.... :)