Saturday, January 17, 2009

model

saturday in memory...

harini aku ditemani faten ke handicraft centre.. mencari sedikit brg utk di bawa balik nanti... dgn VIP card yang kami ada... dpt la 10% discount heehe.. at least nanti balik .... ramai nak serbu kt wisma tu kan... apa2 hal ready hehehee

lepas shopping kt situ.. ahaaa kami ke sun yat sen memorial.. menjadi model faten sesambil dia mengasah bakat terpendam dia tuh... ye sblum tu kejadian dlm teksi... mulut drebar tu ya ampunnn mcm haper bau.. terus aku buka tingkap hahaa.. pastu ada le cik kak ni tanya.. kak camne nk buka tingkap.. aku pun cari le.. apsal ko tk reti ke?? leeee yelah org lahir zaman tingkap tekan teeetttt turun... hat pulas2 dia tatau hahahahah mmg siot betul budak ni hahahaa adoilaaa tk pepasal kene kutuk ngan aku dlm keter hahahahaha

anyway mmg superb dan best gile jadi model dia hahaha sbb malu tu tk ada n then boleh masing2 bg idea nak bergaya mcm mana.. tinggal tk tukar baju aje hahaa.. tp harini sikit dress up la utk diabadikan di dlm memori hidup yang aku pernah berada di Taipei... one day... kami pasti berpisah ke tempat lain pula..

cuaca harini pun superb.. syukur teramat tk perlu nak pakai setebal alam... panas best gileee... panas dingin... syukur sgt.. dh lama aku impikan matahari ni hahaha teruk betul... so baju tebal hanya pgg ajelah.. semua warga taipei pun rasanya tk tahu yg harini bakal panas... so masing2 dress up mcm hari sejuk..

gambar... hehehe karang2 saya letak... cameramanku terbongkang keletihan agaknya.. panjat pokokla... baring2 atas padang lah.. huhuhu aku? hehehe mmg tk tahan nk gelak betul la.. tgh baring kt padang... ada sekoq anjing comei ni dtg terkam.. wkakak menjerit aku.. seb baik tuan dia tahu.. huuuu gilaaa tk pepasal ... mana pulak nk cari tanah kalau dia terkam atas aku tadi hahahah bodo toi anjing ni huhuhu

ok rest sekejap... letih pula saya..

1 comment:

Adrina Adi said...

ceh, entry jer panjang. gambo takde... prust prust...