Friday, January 16, 2009

masuk ward

itu computer yg jahanam telah di ambik oleh sorang abg engineer bawak balik tmpt dia kasi cek.. huuuu nyampah tul hidup tadak computer kt opes... terpaksa aku pakai computer luar bilik ni jap.. dan jgn tatau tolisan dia roman2 cino tu... buat2 paham ajelah.. huhuhu

tadi aku gi lunch ngan alice.. saja lama tk makan thari... layan sambal udang kt kedai kunming.. lazat le juga.. pehtu coci mata kt tepi2 jln dkt ngan opes.. huu rembat satu baju esprit kaler pink gitu.. nk pakai kt msia nnt hehehe sompek lagi coci mata... dan aku telah membeli size S err sori beso sikit hahhaa pttnya nak solid kene amik XS tp aku takut dina tanak jumpa aku so.. aku beli la beso sikit.. S hahahaha

harini cuaca dah semakin ok.. tk sejuk menyengat dah... dan harini semuanya semakin ok... :)

4 comments:

Sella Shahbudin said...

baju maternity ai size S bleh lagi.... (hint..hint..)kehkehhh...

Ayu Katerina said...

hah yer.. kopun nk tayang pewut mcm nora danish ke ahhhaha ok will find one for u n the baby... :)

Adrina Adi said...

takut aku tak kenal hang jer bila balik malaysia nnt.

hihi..

Ayu Katerina said...

melampaula tk kenal... hehehe wei on la ym huhu