Tuesday, January 13, 2009

mainan apakah ini?

jika aku papar kisah hidup yg terjadi ... cukup 2 hari aje aku boleh tulis 40 muka surat... setiap hari kisah hidup aku berubah.. hanya seorg yg memahami dan tau apa yg terjadi... sedih aku.. sendu aku.. tangis ketawa aku hanya dgn seorg sahabat yang jauh nun beribu batu.. tapi kekuatan yg diberi tidak ternilai dgn harta yg berjuta.... jiwa dan kekuatanku hanya dia yg membantu.. sejak aku dirundung duka hidup... gembira hidup... jatuh dan bangun... dia tetap di sisi.. terima kasih sella..

harini satu lagi permainan di depan mata.. paginya lain... ptgnya lain... dan sebenarnyakan.. akupun seronok tgk permainan tu... tunggu masa aku reveal semua mmg goncang dunia! tunggu masa aku meletup silap2 aku bakar org! ntah apa sebenarnya yg aku tgh hadapi ni yer.. aku pun buntu... tp mlm ni aku ok... tenang dan aman damai betul jiwa... setelah aku 'bayar' sedikit kekejaman yg aku terima.... at least aku makan kenyang mlm ni... ermm... tapi esok aku belum tahu apa lagi yg akan hadir...

4 comments:

Adrina Adi said...

tomorrow is a mystery.. :)

u r so lucky to have her as a friend :)

anyway, lama ko tak letak pic ko.

Ayu Katerina said...

ha ah eh.. aku pun lama tk snap2 picas... nantila cuti2 msia or cuti2 benua ke hehehe

Adrina Adi said...

hah ok. jgn lupa. actually, soalan tu bukan aku yg tanya. 'kawan' aku yang tanya.. muehehe

Ayu Katerina said...

ckp kt kawan... i penat hehehe