Thursday, January 1, 2009

kisah di hari tahun baru

ye smlm hari ceting sedunia.. suma wishing2 gituk... mana ym nye.. mana smsnye... sapa sms kt no taipei terus tk leh reply... kaum taipei dok sms sesama depa sakan gamaknya.... mujurleee nomot msia aku baru je top up so suma dpt sms dari nomot msia hihhii.. adik2 iparku juga semua pakat sms and dgn linda kami ym... mertua kirim salam... terharu kerana memasing masih rindukan aku... alahai ok tanak sedih2 huhuhu... ok then sempat juge le gue lari tgk bunga api kuar kt 101 dlm tv.. wooo kagum seh.. sangat gila babeng cantek..

ok lepas acara wishing2 for happiness... prosperous what so ever lah... terus cari segala baju yg tebal.. eh temah nk beku smlm... bebetul sejuk tahap membunuh... sbb coti2 sedunia so harini dh tongah hari baru buka mata huhu... time to manjakan diri kata cah hik... lupa lak last week aku soping bebarang utk badanku.. rambutku... mukaku.. soo harini kita buka kotak2 barang tu.. mandi ngan shampoo matrix gitu then perapi bagai.. oh lama gak le dlm bath tub.. tinggai tk taboq bonga mcm biasa jek... pastu sapu cream sana sini.. cewah konon nk bagi elastic yada yada la pehaku... hik bantai jeklaa... pehtu sambil tunggu rambut kering sket moning2 ngan cah pap2 sat... ptg ni nk g costco ngan dia sekuarga.. ala2 macro gituk... rambut kering sket then pakai itu ubat kulit kepala lak.. pasal kepalaku byk kelemumur n sgt gatal.. sedap tul rasa.. sejuk jek...

settle bab tu then buat laundry ... panaskan lauk utk lunch which is gulai ayam dan sayor kacang boncis.. ooo smlm member london call.. bila dia tanya masak pe? aku jawab gulai ayam jek... dia kata.. hah ye betul la tu hahahahha siamang tul.. ingat aku tk reti masak bonar ke hahahaha oklaa buat gelak2... hik hampeh... saje layor2 aku kata london on sale uuu tanak dtg ke.. hehehhee kang aku beli tiket sampai kang nganga lak kot ... huhuhu sabo jekla...

okla saya tgh mood nk kemas rumah... ptg ni nk beli apa yek kt costco tu... huhuhu cah ko betul2 menceriakan hidupku semula.. sungguh la terima kasih... i lap u and pap2... hik i lap semualah!

4 comments:

Anonymous said...

Happy New Year! Wah panjang entry kali ni. And u sounds happy. Hehe. Take Care!

cikwan said...

nu year nu year...hihkikk...

Anonymous said...

hepi new year!..lawa la bunga api kat taipei..tengok kat berita :D

Ayu Katerina said...

hehe happy new year semua.. harini sejuk bangat!