Tuesday, December 30, 2008

pening lalat

smlm sgt tidak sihat... after lelap sekejap masa jam 6 ptg baru sikit ok... tk makan dah smlm... menum ayor teh apa jek ntah... lepas cah balik dari amik beborang hubby dia... langsung lelap semula...

wohh aku sgt tk larat lee dgn kerenah sorang ni... ada ke facebook soh aku buatkan? hehehe layan jgn tk layan... dah buat nk tuko2 itu ini plak... layannnnnnnnnn.. si lim bantai gelak ajela.. dah tu... saya yang menurut perintah namapun.... eh nk gelak lagi hehehe adeih! facebook aku sendiri tk tertengok... tepaksa jadi moderator facebook org hahahahaha rasa2 masuk skt dpt up balik tk markah aku??? huhuhu

aku rasa nak pergi Palestin atau Iraq la.. jadi sukarelawan.. ada sesapa nk ikut?

6 comments:

Adrina Adi said...

lorr.. sapa tuh?

jgn lupa add aku. hihi..

p/s: boss ko kah?

Ayu Katerina said...

kalau org lain dh aku hamun le huhuhu

Zara said...

what? boss ko ada facebook gak? hahahhaha..cooooollll...

Ayu Katerina said...

wakakakkakakaka lebam aku korang nilah! huhuhu

cikwan said...

dari zaman mana la boss tu kate..

Ayu Katerina said...

org lahir belum merdeka.. pepaham leee non hahaha