Tuesday, December 2, 2008

kisah masin

huhuhu betulkah? ada sesapa boleh beri pandangan hehehe

kisah pertama di rumah zara masa raya tu hari

aku masak nasi goreng..mak aii masin tk ingat.. tk penah2 ai masak begitu.. tp kata zara inilah pertama kali dia rasa masakan aku yg masin bebenau.. gurau dia.. weh org kata kalau masak masin dia nk kawin... ha??? tegolek aku gelak huhuhuhu

kisah kedua di sini

aku dpt komplen dari sorang akak ni.. dia kata yu ko letak garam ke dlm ikan bilis? ai said no.. itu la ikan bilis yg u all bg n soh ai masak.. i never put garam in ikan bilis.. lgpun ish utk makan with nasi lemak ada ke sesapa letak garam dlm bilis?? not me ok! teringat zara usik dulu... err errr i'm speechless la pulakk benda tk ptt masin kenapakah masin bebenor.. sedangkan saya masih kabur dgn masa hadapan saya... ermmmmm

moral of the story... jgn suruh ai masak sehingga habis february nnt ya... motif?? ntah.. saje huhuhu

9 comments:

ruined sue said...

mungkin la kot.. jeng..jeng...

tapikan, sblum kawen dulu aku tak penah merasa pengalaman masak masin..mungkin sebab aku tak penah masak kot.. muhahahaha....

Ayu RMS said...

ish ko tk leh komen.. bukan chef hahahahahaa

Zara said...

erm...mmg x lama lagi lah tu kot..ahakssss

Adrina Adi said...

ehem2.... tekak ni dah gatal2 nak makan nasi minyak.

Ayu RMS said...

huhuhu saya kelu sila beri calon-calonnya hehehe

eii cik ed ko udah makan kt kenduri adik ko.. lagi masih lapar ke?? hehehheee

ruined sue said...

meh nak bagi calon....

calon pertama... emm....sila tanya hati seniriklah..... ;-p

Anonymous said...

saya tak pasti la sebab saya belum kawin. Memang kena masin2 ke? saje tanya sebab kalau ye, saya nak masak masin2 la selalu. dapat kawin.


**kakak Ali**

Ayu RMS said...

hahhhaha itu le yg menjadi soalan saya.. benarkah kisah masin itu? tp tk leh.. dia kene semulajadi termasin.. kalau sengaja tk jln hahahahaa..

Adrina Adi said...

kate,

wakakaka.. mcm mana leh lupa.