Monday, November 24, 2008

smileee


7 comments:

Adrina Adi said...

kate, amboiiiiiiii... kelas nok posing mcm ni. so chicky ok. your smile look so pure & sweet gitu.

aku bagi 6 bintang dari 5 bintang. eh, mcm mano tuh?

ruined sue said...

emmm...nak soh hasben saya juai basikal mahai dia... trade in beli camera mahai lak la....

Ayu RMS said...

hahahahaa ha kau gelak beso jap.. skrng ni mmg senyum saya tk fake lagi kot.. senyum iklhas dik non hihihi

syella... aku rasa itu idea yg sangat bernas hahahahaha

ruined sue said...

hahaha....mau tak tido malam sebulan kalo tadak beskal dia tu... hahaha...

Anonymous said...

Apasal aku takde gambar macam tu dulu2 hah masakat overseas hahahaha.
Jeles la ni alahai siap lentuk bagai..Auwww tak kuasa i

-cik d yang comel lagi montel-

Ayu RMS said...

cik montel hahahhha sila beli kamera besau p overseas nnt.. posing balik hahahaha

*sama kes aku la.. p german bawa kamera bodo jek walhal org dh zaman digital hahahaha*

cik.yati said...

suke gamba ni juge..suwit la bangat