Tuesday, September 9, 2008

sangat berharga...


tiada harta di dunia yg mampu membeli senyum ini... tapi ikhlas utk semua... jiwa saya tenang..
berkat sahabat semua sentiasa doakan saya... berkat doa dari seluruh dunia yg mengenali saya... saya berdiri kembali... dgn senyuman utk semua.... :)

11 comments:

ruined sue said...

gue dah kidnap letak my umah... giler cunggg la this pic.... sokong la kata2 'org itu'...mata ko mmg bercahaya....

adrina adi said...

aku online pakai hp. sanggup demi nak baca khabar ko. hehe. nway, i am happy if u are happy. u go girl!

Ayu RMS said...

terharu aku ngan korang nilah... miss u adrina.. update la..

najmir said...

i am happy for you... senyumlah semampu yang boleh kita senyum.. Take care...

Dhira said...

ko nampak radiant dalam gambar tu lah...suka tengok :D

Ayu RMS said...

terima kasih semua... buat saya tersenyum mengenangkan.. betapa saya mempunyai ramai sahabat yg mengambil berat hal saya...

najmir.. semoga roh suami2 kita ditempatkan di kalangan org2 yr beriman.... najmir juga tabah dgn 2 anak yg comel itu.... saya kagum.. saya bangun kerana saya tahu.. bukan hanya saya yg menderita..

cik-yati said...

lawaa aa k.kate...muahhh

Anonymous said...

oh yes i agree teramat with dhira.
radiant is the word la makcik.
sangat feresh pun ada

daliey

Anonymous said...

lupa plak,
wo xihuan ni de tou fa.

haaa terer tak?
ehh how much return ticket pi sana? nak pi beraya rumah hang nanti.

daliey

Ayu RMS said...

xiou chei..sherma? wo pu ci tau yet huhuhu

ok the ticket cost about RM2000 - RM2300... jgn dtg raya le.. gue lesap time tu huhuhu

DalieY said...

tou fa tu rambut la babe.
sapa nak mai raya. mampoih mak aku sebat keriau 14 taun.
baru nak planning