Tuesday, August 12, 2008

sudah 3 bulan..

dia pergi...

harini jiwa kosong.... cuba utk terima seadanya... takpela... demi tuhan aku amat rindukan dia... utk tenteramkan jiwa... harini aku tidak mahu diganggu....

aku bzkan diri teramat2 dgn segala tugas yg ada.. supaya jiwa ini tk melimpah darahnya... supaya tk terkesan oleh sesiapa.... biar aku merintih dalam jiwa.. biar aku menangis dalam ketawa...

hanya yaasin pengubat jiwa yang lara...

suamiku.. aku mahu kau aman di sana.. aku mahu kau peroleh segala kebaikan di sana... semoga segala urusanmu dipermudahkan...terimalah segala hadiahku buatmu...

2 comments:

Adrina Adi said...

beb,

take care ok. nasib baik aku baca blog ko dulu sebelum buzz kat ym. yup, sometimes we do need to be alone.

for arwah, moga rohnya diberkati. semoga dia aman disana. insyaAllah.

Sella Shahbudin said...

semoga dia bahagia di sana....dan semoga ko terus tabah....