Friday, August 29, 2008

merdeka?

kenapa malaysia tk nyambut ke? huhu kt sini aku pula dh nyampah kerana perlu sambut ni... sbb aku rasa penat sangat dgn acara ni... leceh dan sangat2 huuuuuuuu baik aku kawad kt dataran mcm tahun lepas lg best! teringat last year.. bangun jam 4 pagi... mandi sejuk2 pastu p opes gelap2 sbb nk p training kawad.. dgn baju free.. makan free haahahha seronok gile.. nak pula ngan si zara... meriah kami bedua.... masa tu kami baik ngan budak2 siasat. tah apa citer budak2 tu skarang.... teringat pula nasi lemak tangling huhuhu

ok esok weekend acara aku hanya di rumah... nk qada tidur also nk makan puas2.. selama 2 minggu rutin keje terlalu membebankan .. sampai lembik juga badan ... tp takpela.. saya punyai teman yg membimbing saya... mendengar keluhan hati saya... dan yg penting kejutkan saya dari sebuah kedukaan yg panjang....

ahad... ada jemputan di rumah ustazah.. nk rai member habis posting.. also utk sambut ramadhan.. amin.. sekejap aje masa berlalu.... sudah hampir ke penghujung bulan ogos ini ya... monday acara sambutan merdeka utk mission di sini... apa nk pakai? rasa malas.. tp kene juga la... keje namapun... nntla senang2 saya post gambar acara yg mungkin meriah itu...:)

No comments: