Tuesday, August 26, 2008

full body massage

ok sudah 2 hari aku meloya.. muntah..demam n biol.. gara2 aku hadap keje yg sangat2 penat dan banyak.... semua keje settle.. semua siap... tp badan aku lak tk boleh terima.. habis muntah segala bagai.. siap tk lalu makan... rasanya aku tk boleh tahan beban or stress lg... smlm aku balik awal .. bos suruh.. ermm tp balik awal.. sakit.. sorang... jiwa pula sakit....

harini pun mcmtu.. tp if aku balik bila keje nk siap? camne pun aku tk puas hati.. so decide utk siapkan juga segala benda before national day nnt...

apa ek nama kawan visa aku ni.. manjang aje aku lupa... dia dtg antar card... masa tu aku tgh pasang lagu iqra n ramli sarip feat raihan... if aku stress aku byk dgr lagu2 ketuhanan sambil laju menaip article2 yg bos bg... siap nyanyi mcm org gila.. bos malas nk layan dah hehehe janji aku lupa dunia kejap.. siap keje terus muntah.. amik kau! ok masa kawan visa tu dtg.. dia ckp kesiannye tgk muka aku mcm sembab.. badan keding... ermm so dia decide nk bg full massage kt umah if aku nak.. melopong aku dengar .. hahahah ok ajalah y not! so tadi jam 8 dia dtg.. ala2 bogel aku jap.. then dia urut satu badan pehhhhhhhhhh dgn minyak serainye.... teleleh aku... mmg sedap dan sangat2 worth itlah!

dia test suma baju2 kurung n kebaya kot ada yg padan.. nk pinjam hari national day nnt.. tp satu pun tk sesuai hehehe sbb macik ni kurus bebeno! heheheehe sian dia.... so itu saja citer saya... sekian terima kasih...

salam merdeka buat semua...

4 comments:

+ INA + said...

beb, gamba terkini tkde ke
lama dh ko tk post gambo

Sella Shahbudin said...

last time gue berurut satu badan masa kat medan....sonok wehhh... rasa fresh gile pastu...

Adrina Adi said...

jaga kesihatan tu. nanti sakit, susah plak. take care.

Ayu Katerina said...

tk snap la na.. nnt2 la ek...

saya semakin tk sihat la.. adoiii