Wednesday, July 23, 2008

semuanya kali terakhir

gambar terakhir nyawaku sebelum dia pulang ke Malaysia setelah sebulan lebih menemani aku di sini... gambar sekitar depan office ... kami jln kaki nak ke sogo last shop before dia balik... aku teruja sgt nk ke sogo coz kata dia awek2 yg jaga lift soooo funny.. pakai uniform mcm maid kt urop and tunduk sampai kepala nk cecah lutut bila kita masuk lift hehehe... sejak balik dr msia untill now.. aku tk pegi pun lg ke sogo coz nnt its remind me how happy dia bila dtg ke situ..


and this is our last picture together in Dan Sui... cukuplah.. buat seketika aku sakit melihat ini semua.. my love.. thank u for being such a good husband.. friend.. and everything to me.. terima kasih kerana hadir sesekali dalam tidurku... terima kasih kerana sediakan semuanya utkku sebelum kau pergi...

aku akan sentiasa hadiahkan segala yg ku mampu utk kesejahteraanmu di sana... i love u.. i miss u.. and will always keep u in my heart... alfatihah...

2 comments:

Adrina Adi said...

al fatihah

Sella Shahbudin said...

semoga dia bahagia di sana....and semoga ko tetap kuat....