Tuesday, May 6, 2008

today story..

pepagi aku dtg awal coz this week aku duty... buka suma kunci.. kemas2 bilik sikit.. then bos dtg.. 825 pagi bos dh sampai! haiyaaa dia ni tk reti dtg lambat sikit ke.. opes buka jam 9 pagi dongg.. huhuhu tp bagus gak dia masuk awal.. leh study agenda meeting for today.. coz smalam aku lupa nk remind dia.. hahhahaa seb baik dia tk marah.. huhuhu... 9.30 pagi aku dh ready buat air.. susun cawan2.. n alice pegi belikan sandwich kt subway...settle bab meeting.. baru aku online..

smalam balik rumah awal juga... tk masak beria sgt coz lunch hour smalam aku dh makan byk kt thai rest... so goreng telur makan ngan kicaap uhhhh so lazat!! hehehehe leh kurus cpt le aku pasni.. makan mlm dh kurang.. yeehaaaa kononnn hahahahaha oh belinda just call.. nk pegi rumah lunch hour karang.. tk puas hati dgn bunga tu hari.. nk arrange lagi skali .. touch up kot... huuuu best best heheheheh

No comments: