Monday, May 12, 2008

Earthquake ok!

beberapa minit tadi... 1st time in my life rasa gempa bumi yg agak kuat... dok berdiri sambil sembang2 ngan my hoc.. tetiba terasa sumting gerak then rasa pening sgt.. pastu hoc aku sebut ayu earthquake ni! huh cuak aku.. dh la bilik dia tepi tingkap lebar.. pastu bergoyang sakan aa blind2 kt situ.. dlm seminit lebih juga terasa.. pening giler.. pastu dengar lrs kt luar jerit2.. ayuu earthquake!! aku pun kuar la.. dahtu nk lari ke ni?? wkaakakkakaka diaorg kata sabar jap tgk kejap lagi... gila aa cuak! then beberapa minit pastu reda... but now masih terasa sikit2... gila beb!

dlm 10 minit pastu my bos kuar... ayu saya peninglah.. naper ni.. aku pun laaa cik lah oi earthquakelah! dia punya la tekejut haa pttla saya pening.. habis suma gambar dlm bilik goyang ni... huhuhu dia pun risau dah... kebetulan dia tgh pasang cnn.. hah kau 8.7 sr! mau tk goyang satu taiwan... huhuhuhuhu apapun... pengalaman ni akan berterusan dlm musim summer ni... termasuklah typhoon soon!

gosh... kalau 8.7 ni aku dh debo.. macamana hat lg teruk nnt ek??? mak nk balikkkkkkkkk

4 comments:

Azrinah said...

huhuhu gerun seh..
kat sini klu sikit2 pun dh menakutkan apatah lg kat sana ek
cuak kan .. hati2 my fren ..

Ayu RMS said...

ha tu lah.. kt msia dh lintang pukang lari.. sini tk leh lari.. jatuh sia2 aje... huhuhuhu

Azrinah said...

dapat tk blog ako dh kasi tadi

Ayu RMS said...

aku dh komen bagai p la baca...good job fren!