Thursday, March 13, 2008

yahoo picas

huuu tingat tahun lepas bila aku nk tgk album kt yahoo... dh tutup link tu rupanya.. nk nangis aku rasa sbb aku langsung tk ada soft copy gambar2 yg aku simpan kt yahoo tu.. hilang mcm tu aja! tp yahoo ckp boleh request semula cuma akan amik masa sikitlah... so tekan ajelah request tu... n smalammmmmm setelah hampir setengah tahun!!! gambar tu dtg semula kt flickr aku yehaaaaaaaaaaaaaaaa menjerit bila aku tgk suma koleksi aku dh ada semula.. so smalam sambil buat keje aku save satu2 gambar yg ada kt situ.. smalam aku sempat save gambar2 masa pergi beijing aje dulu one album.. gila aaa sayang woo ... gambar kenangan n gambar di mana bermulanya relationship aku dgn kakak kesayangan aku...:)

harini aku nk mula operasi save gambar2 masa gi nengok f1 ngan my dadam... eii kecik lg dia masa tu. tomei jek.. hik hik hik dh beso panjang dh la ni... maksunya pun masa tu bulat haahahhaa tapi still gambar2 tu amat berharga utk dikenang satu masa nnt... also gambar kawan2 yg aku sayang.. huhuhuhu nk kene beli td paling beso git gitnya la huhuhu

No comments: