Monday, March 24, 2008

to all my frens...

sorry ya bz sgt sekarang.. mana nk settlekan brg.. mana nk ziarah sedara mara... tp apapun aku happy sgt... barang2 dh gerak ke taipei... rumah dh clear.. sedara mara pun byk dh cover.. tinggal nk bawa diri aje hehehe.. kawan2 yg mana sempat jumpa.. mana tk sempat jumpa.. aku pohon ampun dan maaf kiranya ada salah silap... aku juga dah maafkan semua org yg aku kenal...

aku pasti rindukan teman2 yg sentiasa di sisi.. specially zara... aku pasti rindukan dia.. teman yg sudi kongsi dan pasti disisi untuk kongsi segalanya.. yg suka bawa aku shopping2... makan2.. lepak2... mungkinkah aku akan bertemu lg org sebaik dia? asalnya kami bukan berkawan sgt pun... kalau dulu memasing asyik kutuk kt belakang hahahaha tp bila dh kenal rapat... rasa rugi kenapa aku tk berkawan dari dulu ya... mcmanapun tidak terlambat utk aku katakan.. shes so special n amat bermakna dlm hidup aku.. gonna miss your son also.. kadang2 iskandar mmg suka buat kami geram.. tp aku pasti rindukan gelagat dia.. nak2 sekarang dh semakin besar.. aku takan lupa dia panggil aku otromen sakit?? masa aku sakit perut dulu kekekekeke.. gelagat dia yg bosan bila kami bershopping... ermm aku dh mula rindukan semua tu... kadang2 kami boleh bergayut sampai sejam 2 mcm bercinta hahahahha.. pasni kt taipei.. ko jgn harap aku nk call ko lama2 mcmtu tau! hahahhaha

well aku pun nk citer pasal teman sejiwaku.. syella... kami sejiwa.. kami serasi.. malah kami berdua sukar difahami... percaya tak kami susah nk berkongsi cerita melalui telefon.. kadang2 tk tahu nk ckp camne ngan dia ni... tp kami tetap faham antara satu sama lain.. satu2nya kawan yg aku boleh cerita tanpa perlu fikir atau pesan 'jgn ckp org ya'.. tk perlu kerana kami faham satu sama lain...dia akan jd tempat rujuk dan tempat utk melebur segala kekusutan yg aku alami...wpun aku akan berjauhan dgn kau.. tp aku pasti hati kita sentiasa dekatkan... i'm waiting for u my fren...


ermm ramai teman yg pasti akan aku kenang sepanjang hidup... termasuk kawan2 yg aku kenal di alam maya.. yg boleh menjadi rapat juga dan sesekali berkongsi kisah hidup... wpun jarang berjumpa..tapi kami ttp rapat dan percaya.. persahabatan akan kekal selamanya... aku doakan kalian semua juga sentiasa gembira.. bahagia dan ingat.. aku takan lupakan korang semua...its for dhira... adrina.. and bincang's fren yg mengenali aku..

juga utk kawan2 di sekampung.net.. madd.. rupert.. klue.. yg juga sentiasa sms.. ym.. thank u so much for ur friendship..

utk ina.. sahabatku di jpm.. aku juga akan rindukan ko.. anak2 ko.. dan keter oren ko hahahhaha aku akan contact ko selalu.. aku pasti kacau ko selalu hahahahaha

gosh.. gonna miss all of u so much!

3 comments:

Sella Shahbudin said...

huhuuuu....pasti rindu ko jugak... huhuuu...

Anonymous said...

sedihnya baca entry ko ni, minta maaf sebab tak dapat hantar ko ke airport, panjang umur murah rezeki aku pi melawat ko kat sana yer :)

-cik dhira-

Ayu Katerina said...

thank u ..