Friday, March 7, 2008

jom citer pilihanraya

aiseyy suma org la ni tgh demamkan.. so bg la aku can merepek pilihanraya lagi skali.. smalam aku cuba la buka buletin utama.. saja nk nengok perkembangan mangkuk2 yg dok berkempen tu.. 1st kuar pasal rumah tan sri spr di simbah cat.. nk aku padankan muka kesian la juga.. tk pepasal ko kene ek tan sri.. ha tukar la lagi segala2 benda yg ko rasa nk tukar.. kejap nk calit jari ngan dakwat itam.. tempah dakwat juta2... pastu ko kensel.. mcm2 benda last minit ko nk kensel.. masa hari penamaan calon pun dh nampak.. si polan tu tk sign la.. tk letak tarikhla.. ko batalkan penyertaan dia.. parti melalak kt tv tu tk sign ko amik plak?? heehehehehe seb baik kene simbah cat merah.. kalau kene lempar ngan darah hah camne???

tk cukup menjerit kt tv.. ada pulaa kaki kipas dok menyanyi melalak sebelum berita kot??? adoilaaaa nk muntah hijau biru suma ada tgk personaliti2 yg tk lawa manapun menyanyi lagu undi undi kt tv.. weiii udah la weiiii tk cukup kipas lagi ke??? dh la sumbang.. haiyaa nk nangis tau akak nengokkkkk uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ok nk tambah lagi.. apa lagi ek.. huuuuu kang aku cite lebih jenuh ramai dok gelak kejung tu karang kekekeke

ok nk tambah citer kt umah lak... hari2 ceramah lepas kul 10.30 mlm.. melalak2.. bingit telinga.. nk tidur apatah lagi.. kalaulau aku putus wayar smalam.. nk aje aku sumbat mic dlm mulut memasing.. bising tau tak!!! cepatlahhhh sampai 8 mac.. aku tk sanggup lg tgk org2 yg muka bertalam2 ni.. sedih!

apapun aku akan mengundi kerana undi hak aku.. :)

2 comments:

Anonymous said...

babe...
pasni, nak balik perlis tu, sampai je alor staq airport, ko kena pakai tudung.. negeri P** tu... hahahahaa.....

Ayu Katerina said...

huih aku turun penang ajelah.. pehtu naik bas hahahaaha.. kacau kacau!