Wednesday, February 27, 2008

cake heaven in hampstead

lepas habis kacau tokei kedai antik kami gerak ke kedai cake.. menurut kakak no.1 wife bawa dia ke situ.. so dia nk aku rasa pula kek kt kedai tu which is kata dia.... superb! so beramai2lah kami ke sana.. kira lunch la tu.. kedai dia mmg very the sweet one.. small n cozy.. amik kek n cookies with cappucino .. duduk dlm kedai aje since kt luar amatlah sejuk... sayangnya lupa nk snap gambar sbb sedap sgt melayan kek.. mmg betul kek dia heaven gile!! hehehehee sepotong tu aku leh habis n cekau ani punya sama sbb dia tk habis hahahaa knowing me.. i'm not cake or icecream or chocolate fans.. tp ya this time mmg tk tolak tepi sbb betul2 rasa ermmmmmmm dlm mulut hehehehe ni masa menaip terasa2 lagi kek tu dlm mulut kekekekeke

settle lunch kami gerak balik .. amik 1 train aje.. then amik bus balik rumah.. kt rumah dh tanak makan huuu kenyang sungguh! tgk tv.. rehat2 sambil tunggu the new dato balik keje hehehehe o ya ptg tu aku rajin buat sambal tumis ikan.. kakak teringin sgt dah nk makan sambal lagi.. so sambil masak ikan layan borak ngan si ani yg rajin mengacau aku masak kekekeke anyway pacik tu ckp nk rasa kari daging aku.. tp tatau la kot miscommunication ngan kakak dia ckp dia nk masak.. so tunggu dia balik masak kari daging la jawabnya.. my dcm sampai rumah around 7 pm then dia buat kari daging... mlm tu dinner beramai2 ngan lisa n edi:)
sweetkan dia....

No comments: