Wednesday, February 27, 2008

hampstead town

12 february 2008


today kakak took me n ani to hampstead town... area ni menurut kakak adalah living area paling mahal di london.. well aku ngekut ajelah... tp mmg cantik pun area ni.. rumah peeehhh heaven! paling seronok sbb kt sini windy n pokok dia besar2 dabak.. so calm n peaceful... kedai2 kt town dia pun kelas jugalah.. branded stuff pun byk.. kedai 2nd hand pun ada.. tp erkkk still harga huhuhuhu sebulan gaji satu baju kot hahahahaha

snap beberapa keping gambar kt sini.. tp my bat dh low huuuuuu frust.. sib baik kamera kakak ok.. tp dia lg teruk.. charger nun kt malaysia ahahahaha k masa jln2 kami jdkan si ani cameraman kekekke seb baik minah ni sporting.. tkdela cam maid2 lain .. yg ni leh kata bergaya sikitlah.. :) masa jln2 aku cuba cari area2 yg menarik utk photoshoot.. kakak lak cam tourist guide.. citer kedai tu kedai ni.. n dia ckp kt situ ada satu lorong jual brg antik.. huuuu menarik ni.. diam2 aku cuba cari lorong tu.. aku ajak diaorg ni pusing2 wpun tgk memasing letih.. sbb area tu berbukit so heheehe tau ajelakan.. masuk lorong tu lorong ni hahhhhh!! jumpa pun lorong tu.. wooowww seriessss mmg cantik.. kelas n very the london hahahhahaa dahhh kakak pun tk jd letih sbb seronok tgk collection kt situ...

tp harga boleh tahan juga mahal.. tp nk dibanding dgn brg2 tu mmg tk terjumpa la kt tempat lain.. wpun aku tk berniat nk beli apa sgt... tp cukup puas hati sbb dh jumpa tmpt tu.. ada satu shop tu jual butang baju.. camne nk citer ek.. koleksi wife org tu mmg superb! sampaikan butang baju queen elizabeth masa berkabung baper tahun sbb kematian suami pun ada.. aku pun ada kenan beberapa butang baju yg very the english (bunga2 la kan) tp cam tk mampu le lagi.. huuuu nntla dtg lagi skali ke.. kenen2 sapa nk banje ke ekekkeekke cuma dpt la kalung satu... hadiah utk org posting ngeiiii

kasut comei kekeke
hampstead town
just another view
antique shop

tokei kedai butang ngeiiii with my new gift

me.. kakak.. ani.. happy moment

telefon merah saya.. rugged gile sejuk!




No comments: