Thursday, January 3, 2008

bonus dan hp

haha citer bab bonus.. ramai yg termenung tgk bonus tkde.. ke bakal ada? ntah.. saya sendiri tak tahu.. kalau ada baguslah.. tk ada.. heheheh termenung le semua ye.. esok thari ingat nk pegi cek asb.. at least saya ada bonus di sini .. ermm berapa agaknya ya.. tp esok kawan saya nk pinjam sikit... org memerlukan takpelah tolong.. tp last la kot dpt tolong org kt sini.. saya byk komitmen after this.. nk fikir hal posting pulak.. lgpun saya tanak berat kepala lagi utk orang... bukan saya nk jadi sombong.. tak.. kalau saya ada saya bantu.. tp harap2 org faham yg saya juga perlukan duit utk posting dan hidup saya.. maka dgn itu.. sebagai org yg menjadi kawan2 saya.. saya cuma pinta sikit toleransi sebagai kawan.. fahamlah.. hanya itu..:)

citer bab hp plak.. start last week aku hanya on hp after 4pm.. sbb tanak gangguan dari org tertentu.. tp masa tu juga laaaaa sms2 penting saya tk jawab (penting tau sms org jauh!) tp apa nk buat .. dari pening kepala menjawab dgn org yg tuli baik saya xplain pada org penting tu.. tp ada juga kawan2 lain yg sms... maafla kalau saya lambat jawab... situasi saya skarang agak genting.. demi mental saya..saya rela tk pakai hp sampai saya posting.. sungguh!

No comments: